[テンプレ12]
●羽生信者がデニス・テンのSNSに凸攻撃、あまりの卑劣さと内容にデニスファンが悲痛な叫び

I'm exhausted.

Foul atmosphere's SNS and life.
I hate Yuzuru Hanyu.
And that fucking bitch fans.

SORRY I AM NOT VIRGIN MARY.

In Moscow, I hung Denis's banners in ice rink.
Yuzuru fans said
“Your banners are dirty our eyes.”

And I lost a Denis's big banner in Moscow. I've been looking for a long time in the rink and many staff halp me, but we didn't find it.
I don't know who took it.

In Moscow, a group of Chinese yuzuru fans said they get ready hit me and my friends.
The same experience in pyeongChang.
I heard it.

My personal safety was threatened.
They publicly convened chinese yuzuru fans assault and battery me in PyeongChang.
“If she go to PyeongChang, we will let her will come to no good end.”

ー日本語訳ー
私は疲れました
腐った環境のSNSや生活に。
羽生結弦が嫌い。あのあばずれ女ファンも。
ごめんなさいね、私は聖母マリアじゃないの。
モスクワの大会で私はデニスの横断幕を持ちをアイスリンクで持っていました。
そうしたら結弦ファンが、あんたの横断幕は私の目には汚らしいのよ、と言われたのです。

その後私はデニスの大きいバナーを失くしました。
リンクで長い間探したり多くのスタッフも手伝ってくれました。
でも、見つからなかったり誰が取ったのかは分かりませんでした。

モスクワでは、中国人の結弦ファングループが、「私と友人を殴る準備は出来ている」と言われました。
同じ体験を平昌でもしたし同じ事を聞きました。
私個人の安全が脅かされたのです。

彼女たちは、平昌で私を暴行して殴るために、公の場で中国人の結弦ファンを集めていました。
そしてこう言いました。「もしお前が平昌に行くなら、お前にひどい終わりを迎えさせてやる。」と