...........○  ̄ ̄ ̄\ \ 0238名無しさん@お腹いっぱい。2006/10/08(日) 23:57:56ID:4HBE3+F2 ...............................○  ̄ ̄ ̄\ \ 0239名無しさん@お腹いっぱい。2006/10/11(水) 03:00:45ID:Qc+ZBwJJ ..............................川  ̄\ ○ \ \ ξ  ̄ ̄ ̄ 0240名無しさん@お腹いっぱい。2006/10/15(日) 14:13:08ID:wLnXFrQv Will we be able to upgrade from previous versions of TG to TG2?
Yes, you will be able to upgrade from a registered version of TG to TG2.
What will the upgrade pricing be like?
If you have registered TG, you will get at least the current cost of registration off the price of TG2. For example, the current cost is $99 USD. Even if you registered for the older price of $79 USD, you will still get a discount of at least $99 USD.
Will there be an upgrade path from the free version?
No, upgrade benefits will be available to registered users only. 0241名無しさん@お腹いっぱい。2006/10/16(月) 23:04:11ID:1pcvr+8g 我々は、TGの前のバージョンからTG2までグレードアップすることができますか?
マ、マダー? (;`・ω・) 0252名無しさん@お腹いっぱい。2006/10/24(火) 23:04:27ID:LNBUlyKu マダーしながら、1の3Dモードをぐりんぐりん回して遊んでみる 0253名無しさん@お腹いっぱい。2006/10/25(水) 12:29:32ID:JwUv4a+I このサンプルって、実はVueで作りましたとかって落ちだったりして・・・ 0254名無しさん@お腹いっぱい。2006/10/25(水) 20:05:04ID:g9JD2i2j 実はオレもそれをかんがえt…うわ!なにを…ターン 0255名無しさん@お腹いっぱい。2006/10/28(土) 16:36:10ID:sVzm0a57 Matt氏のメーリングリストによりますと、一部の方にはご存知のOshyan Greene 氏がPlanetsideのチームメンバーに加わったそうです。 役割としては >He will be handling a wide variety of tasks including writing and editing of documentation, website updates and public relations. ・・・_| ̄|○
ただ、最後の一文に >More news is on the way soon. ひょっとして何か クル━━━━━━━━━━(゚∀゚)━━━━━━━━━━!!!! 0256名無しさん@お腹いっぱい。2006/10/31(火) 01:17:30ID:aaZZxKX/ ひょっとして何か クル━━━━━━━━━━(゚∀゚)━━━━━━━━━━!!!!age 0257名無しさん@お腹いっぱい。2006/10/31(火) 12:58:46ID:BZNCeo7q くるのか? ネタバラしか? 0258名無しさん@お腹いっぱい。2006/10/31(火) 21:37:36ID:aaZZxKX/ ttp://www.planetside.co.uk/gallery/f/tg2 キタ━━━━━━━━━━(゚∀゚)━━━━━━━━━━!!!!age と思ったらギャラリーの更新でした_| ̄|○
> Cutting-edge adaptive subdivision renderer. > Modular, plugin-based architecture. > Render entire planets, sweeping vistas, tiny rock gardens, or anything in between. > Import 3D objects for rendering. Export high resolution objects. > Render millions of boulders or trees using "instancing". > Add multiple heightfields to your scene. Use procedural terrains that can span an entire planet. > Apply almost "infinite" fractal detail to terrain and other objects. > Overhanging terrain using procedural displacements, image-based displacements, or imported geometry. > Volumetric clouds or fast "2.5D" clouds. > Production quality anti-aliasing and motion blur. > Node graph editor for ultimate control over shaders and textures.