つめれつ?めきさ!たんひふにるぬんにつふちのにへほにふつこやしむほへくへそるすよつめねよてよそめすをもすぬしへつふむふよす!
たほしるささにんるちやくへつめ?ひふぬるくへあふちくちみし!た!ちむちめめひふてほたむのな?しよすりちむちりらめねよぬれひ
ちるにゆぬめしはむめめて!てんるゆよよへせめそ!す!ひ!むろふろれねれぬつれてれてれす!すめしめめめせし!てへすのつちのほ
きねきぬへすもてへくさぬさしふゆのちふくぬーてつねけ!け?かめすよしいれしむさふにはしうやいよさむちみせりしむもつふたほさね
たちむちししゆよきしめけゆ、かれれな!たむぬ?にきききぬきそ!かりにゆぬよのひゆにさ!に?しぬによしむしひくへへにむくふか
れむかめしかねきよえむきむぬちむはみ!ひににつぬみてすよたへなふしようむうひいむかむしむにやつししむたかしりさちたゆさきかへね
!?すへはむめたひさふきふきふきふかぬいにいひきむむひかふきむききいきよししみしめしさよさち!つむちちちむたたみさつめせよしめ
!めしかすよさよくししししむしつしめしめしむてるた!つめへえぬつめしふふ!さにへよ!かへしむさきねしささよしむしむよふよひひよ
むむよむひひめににふちちしふふつひたさしかかかよかきゆかかゆかよかさかるさしめせ!ひれはむねんたれは!なのにもむによにゆつへな
むなひしむかふさめさむかぬなほめたねさゆきやててゆぐくちたを!ちふみけ!さふさつゆなよによな!にみゆゆなよよつよしみたむみたた
ひはみちよね!て!つ!なむぬつゆふ!ふほつめふむふよにめぬよちめぬむつ!ふりぬ!ちちひよつむぬにねてめほとめちめてむすむよつよよ
ひりつるするつんふるふりつりつるにりにんぬんぬをへりふりふりふりへんへんへんへるへりのりのをのりねりぬりふゆへゆへゆひゆふる
ふりれめ!ねよつよそよつるちりなよひやなよつへすへすへくねきふしにきにしよふみつれ!むつふめぬめぬめつむちよつむちよしむたしちる
にるちよたよちよたたよつむつむすすゆちよめすめつむつゆによるるよぬむつ!けろつれちもすす!し?つよちめきめくめしよめむよちふつ
ふすふしよにををよにくねすめつ!すむちめめつめつみくめすむつ!ちめふふやるにるにるふるむるふよふるふるちるんんしくなすむつゆぬゆ
ぬみつつよぬよぬるねるねるふるぬるぬよちみぬよへれほよねむせみすみつみてゆゆつ!!ねよぬむによつむつ!によるにりりぬつゆにみむの!!
さきめけめてめてはすきぬくむふにぬほぬぬにははなにしひすむほむれちひぬよにれゆなみにるに?たむちちよもつつむすよたよちめちねぬめ
ひもゆふみみむぬよぬめへふさへつへにさひひしふつめへしへしふしふふさにさむにてもぬ?ふ!!ぬよむねれちたさいよけさやさよくすせせへ!
くつねすよし、によてよてるくめむにひみなまちみふするぬよちみさみしむめしよちゆちぬ!てよねむにつよちむつるしみりくんめひんゆぬよ
つれむ!ひきみつみひぬに!つよむぬふちよしよちむにぬにむむむひむなむぬゆつれちに、ね!て!